  • Data: 2004-07-12 12:44:52
    Temat: Prawo jazdy - kilka pytan
    Od: Dominik<d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc,
    Mam taki problemik. Zatrzymano mnie za jazde po uzyciu alkoholu
    (na kacu..., niewielkim bo niewielkim , ale zawsze to kac, trochę
    ponad dopuszczalne 0,1mg/l w wydychanym powietrzu). Sąd w trybie
    nakazowym zasądził grzywnę 510zł i 50zł kosztów postępowania. Jak
    to zapłacić? W kasie sądu? Można przelewem? Skąd wziąść numery
    kont? Problem, bo mam 350km. do tego sądu.
    I drugie: hipotetyczne. Ponieważ mam zakaz prowadzenia pojazdów
    przez 6mcy, co mi grozi, jeśli jednak wsiąde, pojadę (na trzeźwo) i
    zostanę znowu zatrzymany? Czy tylko grzywna wg. art 94 par1 kw? Czy
    to już jakaś tam "recydywa"? Jaka kara może mnie za to spotkać?

    PS. Wiem że jesteście cięci na pijanych kierowców, ale pls
    odpowiedzcie. Ja sam nigdy nie nie wierzyłem że może mi się
    przytrafić. Odczekałem po imprezie dłuuuugo, ale widocznie o
    godzinkę za krótko... Każdemu się może zdarzyć, więc proszę bez
    uszczypliwych komentarzy, a o pomoc w wyjaśnieniu moich
    wątpliwości...

    -> http://usenet.pomocprawna.info