  • Data: 2002-10-29 15:37:59
    Temat: Prawo jazdy
    Od: "MeRek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Jechalem samochodem wczesniej wypilem piwo tzn. wczesniej 3 godz. wczesniej
    i mnie zlapala policja jak sie okazalo po zbadaniu alkometrem ze jestem po
    uzyciu alkoholu tzn. mialem 0,16 mg/l w wydychanym powietrzu, czyli 0,3
    promila tak po pierwszym badaniu poczym poprosilem o zrobienie jeszcze
    jednego i wyszlo 0,27 promila i po nastepnym 0,22 promila wiec spadalo.

    Na ile mi moga zabrac prawko?

    Stalo sie te 4 miesiace temu i jeszcze nie mialem sprawy. Czy moge to
    przyspieszyc czego tak jest?

    POZDRAWIAM
    m...@t...pl