  • 1. Data: 2004-01-14 09:31:21
    Temat: Prawo Spoldzielcze i artykul z Gazety Prawnej - Czynsz
    Od: "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl>

    Witam
    Czy moglby mi ktos pomoc w rozwinieciu tematu (np paragrafy ktore tego
    dotycza). We wczorajszym wydaniu GP byl artykul w ktorym zainteresowalo mnie
    mocno jedno zdanie (przedostatni rozdzial, ostatnie zdanie) mowiace o tym
    ,ze dopoki ktos mieszka w mieszkaniu spoldzielni i jest to budowa ciagle to
    moze wplaca tylko wklad budowlany a nie czynsz. Spoldzielnia zada od nas
    czynszu mimo ze mieszkamy na budowie. Licze na czyjas pomoc w tej sprawie.

    Fantom