    From: "cross" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Prawa rodzicielskie a kontakty z dzieckiem
    Date: Tue, 27 Jan 2004 19:04:39 +0100

    Chcialabym dowiedziec sie jak mozna umiemozliwic ojcu kontaktu z dzieckiem.
    Wiem, ze samo pozbawienie praw rodzicielskich nie jest rownoznaczne z
    zakazem odwiedzin. Co moze sklonic sad do wydania takiego zakazu? Czy sam
    fakt, ze ojciec nie interesowal sie dzieckiem przez 2 lata (obecnie dziecko
    ma 3.5 roku, ojca nie zna i nie pamieta), nie odwiedzal, nie kontaktowal sie
    w jakikolwiek sposob, nie dawal na utrzymanie jest wystarczajace?
    Dodatkowo, czy podczas rozprawy rozwodowej musi byc od razu orzeczenie o
    pozbawienie praw rodzicielskich, czy moge wystapic z osobna sprawa tuz po
    orzeczeniu o rozwodzie?
    Czy podczas rozprawy rozwodowej ustalane sa dni odwiedzin ojca?

    Mojego meza dziecko calkowicie nie interesuje i jego sprzeciw odnosnie
    pozbawienia praw rodzicielskich jest spowodowany czysta zlosliwoscia.

    Prosze o porade

    Dziekuje

    WK