  • 1. Data: 2002-02-01 09:28:12
    Temat: Re: Prawa konsumanta
    Od: "Roman Bieda" <r...@p...wp.pl>

    Użytkownik "slaweks" <s...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:a3dpa3$pfp$1@news.tpi.pl...
    > Witam grupowiczów!
    > Gdzie mogę zgłosić ten przypadek?
    > Proszę o adres niezależnej organizacji, dla której
    > prawa konsumenta nie są obojętne.

    Witam
    Nie bardzo wiem co organizajca miał by teraz zrobić ?
    Prawdę mówiac nigdy nie miałm problemu z reklamacją.
    Po prostu ostra jazda , odpowiednie pismo czekam 14 dni i zapraszam do sądu.
    Oczywiscie pod warunkiem,ze to naprawde sie "zepuło" a nie
    pzywalilemmłotkiem przez "pomyłkę"
    POzdrawiam
    Romek

  • 2. Data: 2002-02-01 10:09:30
    Temat: Prawa konsumanta
    Od: "slaweks" <s...@v...pl>

    Witam grupowiczów!
    Niedawno uszkodzeniu uległo pewne urządzenie,
    które zakupiłem z jednej z katowickich firm.
    Oddałem do serwisu, poczekałem 14 dni i przyszła
    odpowiedź, że nie da się usunąć usterki, można
    jedynie wymienić główny podzespół, który kosztuje
    dwa razy tyle co nowe urządzenie :). Gwarancji mi
    nie uznano, bo to niby za sprawą eksploatacji w
    niewłaściwych warunkach. Serwis nic nie zdziałał.
    Oddałem urządzenie do niezależnego serwisu (mniej
    renomowanego).
    Okazało się, że da się naprawić, wystarczy tylko
    przeczyścić jakieś styki, połączenia itd.
    TERAZ DZIAŁA.
    Kosztowało mnie to 50 razy mniej, niż zaproponował
    serwis firmowy...
    Chciałbym zgłosić tę sprawę do jakiejś organizacji
    zajmującej się prawami konsumenta, ponieważ mam
    dosyć olewania klienta za każdym razem, i zrobię
    wszystko, żeby ta firma to zrozumiała.
    Nie kwestionuję, że usterka była spowodowana
    niewłaściwą eksploatacją. Mogę ponieść koszty
    naprawy, ale w takiej sytuacji wymagam od
    wykwalifikowanego specjalisty, aby użył swojego
    rozumu i rzetelnie wycenił naprawę, bo wymienić
    na nowe to każdy głupi potrafi.

    Dziękuję i pozdrawiam
    Sławek.

  • 3. Data: 2002-02-01 10:20:56
    Od: "Ako" <a...@i...pl>

    > Witam grupowiczów!
    > Niedawno uszkodzeniu uległo pewne urządzenie,
    [...ciach...]
    http://www.federacja-konsumentow.org.pl/

    Ako