  • Data: 2003-05-13 21:36:02
    Temat: Praktyki windykacyjne CANAL+
    Od: "Dart" <w...@w...pl_niespamowi> szukaj wiadomości tego autora

    Jestem przedmiotem żenującej akcji firmy windykacyjnej KRUK dzialajacej w
    imieniu CANAL+.
    Pomimo nagłośnionego w mediach wyroku SN zakazującego stosowania
    niedozwolonych klauzul umownych i praktyk CANAL+ (CYFRA+) stosuje to nadal.
    Tym razem ścigają mnie za 4 dniowe 'opóźnienie' w odesłaniu FORMULARZA
    zwrotu sprzętu !
    Nadmieniam, że po rozwiązaniu umowy z CANAL+ sprzęt zwróciłem w ciągu kilku
    dni do autoryzowanego dystrybutora.

    Patrzę na te żenujące listy z firmy KRUK INKASSO ewidentnie obliczone na to
    że tzw przeciętny konsument po prostu się przestraszyć(wyboldowane kilka
    razy słowo DLUZNIK, pokreślenia, kolory, ostrzeżenia w co drugim zdaniu
    itp).

    Zaczyna mnie to irytować.
    W związku z tym pytanie o Państwa doświadczenia z tą firmą ?
    Czy można ich bezpiecznie ignorować ?

    Dart