  • Data: 2003-05-14 06:40:30
    Temat: Odp: Praktyki windykacyjne CANAL+
    Od: "LorD_GarY" <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie radzę , ponieważ działają zgodnie z prawem i wbrew pozorom chcą pomóc.

    a co zabiją go ?? pozatym nie znasz hyba siły przebicia - pieniądza
    gdyby działali ok czy uważasz ze firma ta miałaby taki rozgłos ??

    > Jezeli nie zaplacisz zaległości, sprawa trafi do sądu, a wtedy to już nie
    > przelewki.

    tu sie zgadza , bez sensu ciągania ze 3 lata

    > Mam doswiadczenia z tą firmą i nie straszą...oni wiedza co robią.
    pracujesz w niej ?? czy tez wiewrny abonamentowicz C+ który np płacił za
    całyh rok z góry , a oni potem sie odwdzięczają i "Kruki" przysyłają po 4
    dni po terminie (30 dni) nie oddał tunera .
    > pozdro
    > SiM
    bez urazy , ale napewno sa jakies kruczki , nic nie mam do tej firmy , jak
    najbardziej powinni byc i działac , ale zgodnie z zasadami człowieczenstwa ,
    w przeciwnym wypadku nie pozostaje nam nic innego jak skorzystać z firmy
    "Najemnicy" . , albo " cos w tym stylu , heheh
    Pozdrawiam , nie całuje. ;))
    *Life is brutal, full zasadzkas and kopas w dupas*