    From: "Balodis" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Pozwolenie na uzytkowanie
    Date: Wed, 23 Apr 2003 12:54:47 +0200

    Witam

    Koncze wlasnie nad- i roz- budowe mojej polowki blizniaka. Niestety projekt
    i pozwolenie
    mam "wspolne" z sasiadem, ktory nie przystapil do rozbudowy swojej czesci i
    chyba nie ma
    takiego zamiaru. W zwiazku z tym, ze chce mieszkac w swoim domu (co zreszta
    czynie :-)
    musze wystapic o pozwolenie na uzytkowanie mojej czesci. Gromadze juz
    dokumenty.

    I tu moje pytanie: chodza sluchy, ze niedlugo trzeba bedzie placic za
    pozwolenie na uzytkowanie,
    ze na podpis czeka jakas nowelizacja/rozporzadzenie. Czy wiecie cos na ten
    temat?
    Czy sa to tylko plotki? Jesli nie to co ma sie zmienic?

    Pozdrawiam
    Marcin