  • 1. Data: 2007-06-10 14:00:42
    Temat: Pozbawienie wolnosci a abonament za tel. kom.
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl>

    Witam

    Czy osoba odbywajaca kare pozbawienia wolnosci moze w jakis sposob
    "zawiesic" platnosci za tel. kom. (abonament) - osoba ta nie ma rodziny,
    obecnie oczywiscie nie ma tez dochodow, zadnych zgromadzonych srodkow na
    koncie etc.

    Smiem watpic - moim zdaniem po prostu trzeba placic (kredycik na mieszkanie,
    siup do pierdla i juz nie placimy ?), ale ze nie jestem prawnikiem to pytam
    w czyims imieniu.

    Dziekuje.

    --
    P.
    radomiak[MALPA]o2.pl

  • 2. Data: 2007-06-10 14:18:19
    Temat: Re: Pozbawienie wolnosci a abonament za tel. kom.
    Od: "::WireFree::" <spamerskie@robotydo devnull.pl>

    Oswiadczenie o niemozliwosci placenia rachunkow z powodu ograniczenia
    wolnosci , wylij toto do operatora jak nie zawie to zachowaj potwierdzenie
    dla sedziego w przypadkui wszczecia postepowania sadowego.

    Teoretycznie wedlug umowy zobowiazany jestes zaplacic ale pewnie umowa nie
    obejmuje takich przypadkow jak ograniczenie wolnosci wiec mozesz sie na to
    powolac.

    Jak trafisz na skurwialego sedziego i tak masz pozamiatane jak na
    wyrozumialego pewnie wygrales.

  • 3. Data: 2007-06-10 14:33:41
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Sun, 10 Jun 2007 16:18:19 +0200, ::WireFree:: napisał(a):

> [...]
    >
    > Teoretycznie wedlug umowy zobowiazany jestes zaplacic ale pewnie umowa
    > nie obejmuje takich przypadkow jak ograniczenie wolnosci wiec mozesz sie

    Umowa też nie przewiduje takich przypadków jak np. pęknięcie kolanka pod
    zlewem. Czy wobec tego na w/w pęknięcie też można wg. ciebie się
    powoływać? :D

    p. m.

  • 4. Data: 2007-06-10 14:50:37
    Od: "::WireFree::" <spamerskie@robotydo devnull.pl>

    Jesli nie przewiduje a jest to rozsadne wytlumaczenie to mozna jak
    najbardziej, ewentualnie popros prokuratora o przedluzenie aresztu do 3 lat
    to zalapie sie na przedawnienie

    Problem w tym ze sedziowie w rumunlandii to pokomunistyczne odpady pewnie
    dopierdolom ci ile kodeks pozwala.

  • 5. Data: 2007-06-11 09:50:16
    Od: Andrzej Wróblewski <c...@c...pl>

    > dopierdolom