    From: "proxy" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Potrzebne namiary na akty prawne
    Date: Fri, 4 Jun 2004 08:29:29 +0200

    Witam!

    Potrzebuje pomocy - namiary na akty prawne dostepne w Internecie dotyczace
    interesujacych mnie zagadnien zwiazanych z dosc przykra sprawa jaka mnie
    spotkala. A mianowicie zawarlem umowe (ustna) z wykonawca na wstawienie dzwi
    z klamkami i wyjeciem starych. Zaplacilem (moja mama) w czasie kiedy
    musialem pracowac (specyfika pracy). W domu mialem dziury przez okolo 3
    tygodnie, jedno z moich dzieci choruje, informowalem wykonwace o tym, itd.
    Sprawa jest dośc długa - czasowo i nie da sie wszystkiego wyjasnic.
    Potrzebuje mianowicie:

    - prawo cywilne o umowach, zobowiazaniach, itd.

    - na temat narazania zdrowia dzieci przez swiadome dzialanie, itd. - chce
    wystapic o odszkodowanie

    - chce wystapic o odszkodowanie za utrudnienia w zyciu: dzwi bez klamek,
    sypiacy sie tynk, itd.

    - zmiana architektury wewnetrzenej budynku (zmiana rozmiaru dzwi) bez mojej
    zgody - odszkodowanie

    - niezgodne z prawem budowlanym wstawienia jednych dzwi, ktore sie
    "pochylaja" - bedzie potrzebny ponwny montarz, chodzi mi o prawo opisujace
    jak to powinno byc zrobione

    Byc moze jest jakis solidny rzeczoznawca majatkowy, ktory pomoze oszacowac
    straty. Wykonawca sie wypiera (mam tylko czesc rachunkow) i sprawa
    prawdopodobne trafi do sadu (jesli nie pojdzie na ugode).

    Pozdrawiam

    proxy z Gdanska