  • 1. Data: 2004-02-10 05:58:53
    Temat: Poszukuję w miarę dobrego prawnika...
    Od: "Kamil Kostkiewicz" <k...@t...net.pl>

    Ponieważ nie jestem w temacie a sprawa spadkowa się wkrótce skomplikuje...
    Może poradzicie mi kto jest w Radomiu dobrym fachowcem (najlepiej najlepszym
    i najlepiej najtańszym) od takich spraw. Przypuszczam że ciotka która
    założyła pierwsza sprawę(po śmierci dziadka) ma dobrego prawnika i jakieś
    ukryte atuty, które jeszcze zagra i akt notarialne(które posiadam dające mi
    prawa do majątku) nie będą już tak jasno świadczyć o przyznaniu mi
    majątku....