  • 1. Data: 2003-10-22 13:45:40
    Temat: Poszukuję ustawy o najmie lokali mieszkalnych.
    Od: "Tomasz Mendoza" <m...@g...SKASUJ.TO.pl>

    Poszukuję ujednoliconego tekstu ustawy o najmie lokali mieszkalnych po
    zmianach z lipca tego roku. Czy ktos moze mi wskazac miejsce gdzie to znajde
    lub podeslac teki dokument na priv.
    dzieki

  • 2. Data: 2003-10-23 09:16:00
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 22 Oct 2003, Tomasz Mendoza wrote:

    >+ Poszukuję ujednoliconego tekstu ustawy o najmie lokali mieszkalnych po
    >+ zmianach z lipca tego roku. Czy ktos moze mi wskazac miejsce gdzie to znajde

    Tu:
    http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf?OpenDatabase
    ...wpisujesz tytuł i widzisz że to:
    http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf/4326b1a242fc14fd41
    2563d20069fee3/7fb7488691481dbdc12569d6004ca4f1/$FIL
    E/ATTRBUAL/D20001317.pdf

    ...jest aktem ujednoliconym.

    pozdrowienia, Gotfryd