  • Data: 2009-06-30 09:26:38
    Temat: Postępowanie przygotowawcze a alimenty
    Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

    Sporo tu ostatnio o alimentach, a ja z trochę innej beczki - mam przed
    sobą odpis zawiadomienia o przestępstwie :> I w związku z nim
    pytanko - na czym polega postępowanie przygotowawcze w sprawie o
    uchylanie się od obowiązku alimentacyjnego? Czy ja jako przedstawiciel
    ustawowy wierzyciela będę przedstawiać jakieś dowody winy czy
    wystarczy sucha księgowość od komornika?

    --
    Pozdrawiam - Aicha