  • Data: 2003-01-06 09:21:06
    Temat: Postępowanie nieprocesowe- gdzie znajdę
    Od: "Bartek" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czołem!

    Muszę napisać referat z podstaw prawa, do wyboru mam
    2 tematy:

    -Postepowanie nieprocesowe
    -Przebieg rozprawy sądowej wg. kodeksu postępowania cywilnego

    Nie orientujecie się, gdzie znajdę potrzebne mi do tych prac
    materiały(strony www)? Chodzi mi o coś, na czym mógłbym się wzorować, nie
    przepisywać. Dobrze by było, gdyby język tych pomocy nie był prawniczy,
    tylko zrozumiały dla przeciętnego studenta politechniki ;))

    Dzieki
    Bartek