  • 11. Data: 2005-01-30 11:50:18
    Temat: Re: Postawa sedziego...co mozna zrobic?
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    >A w to, że
    > protokół nie oddaje tego co strony chciały powiedzieć to nie wierzę.
    > Raczej "wygadały się" i chcą to teraz "odkręcić".
    > Znacznie prościej jest złozyć stanowisko w piśmie procesowym

    To niestety nie jest odkrecanie. Mozesz nie wierzyc ale czy podczas
    posiedzenie sad zaprotokoluje jakis fakt do protokolu.
    Podam przyklad:
    Sedzia pyta uczestnika czy dowiaduje sie jak dziecko uczy sie w szkole.
    Pozwany zeznaje, ze od pewnego czasu utracil taka mozliwosc bo
    wnioskodawczyni nie poinformowala go o tym, ze przeniosla dziecko do innej
    szkoly. Sad protokoluje, ze : "Pozwany zeznaje, ze od pewnego nie chodzi do
    szkoly"
    Przewodniczaca skladu pyta wnioskodawczynie czy zawiadomila o przeniesieniu
    uczestnika postepowania a ta przyznaje, ze nie. Nie zostaje jednak to
    zaprotokolowane. Uczestnik prosi o zamieszczenie tego stwierdzenia do
    protokolu a sedzia odmawia twierdzac ze wie co ma zwiazek ze sprawa. no i
    tak w kolko. Powiedzialem wiecej razy zdanie "prosze o zamieszczenie w
    protokole stwierdzen powiedzianych przez strone/swiadka" Niz o samej sprawie
    zaprotokolowano. Tak na marginesie protokol z posiedzenia ktore trwalo 1,5
    godziny zawiera az 2 strony. Rzeczywista mowa wlasciwym tempem ( normalnie )
    to zapis 1 strony A-4 na 3 minuty. Zatem mozna by stwierdzic, ze posiedzenie
    trwalo 6 minut a reszta to pogawedka towarzyska.

    Tak i powolam jako dowod protokol ktory kwestionuje :)

    to juz bylo... zakwestionowalem prawie cala opinie bieglych a pomimo tego
    sad uznaje ze sa oni miarodajni i zleca temu samemu zespolowi badania
    dodatkowe.

    Byl adwokat, ktory chcial sie dogadac za procesem w sprawie z adwokatem z
    drugiej strony co w tej sytuacji bylo sprzeczne z wczesniejszymi
    ustaleniami....podziekowalem mu za wspolprace.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2005-01-30 13:58:10
    Od: Johnson <J...@n...pl>

    Maverick31 napisał(a):

    > Byl adwokat, ktory chcial sie dogadac za procesem w sprawie z adwokatem z
    > drugiej strony co w tej sytuacji bylo sprzeczne z wczesniejszymi
    > ustaleniami....podziekowalem mu za wspolprace.

    Miałeś mądrego adwokata, ale wolisz sie procesować.

    --
    :) Johnson

  • 13. Data: 2005-01-30 22:19:24
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    > Miałeś mądrego adwokata, ale wolisz sie procesować.

    nie wiedzialem, ze dzialanie na moja szkode za korzysci materialne jest w
    moim interesie. Czyli co ... gdy adwokat mowi tobie ze bedzie ciezko ale
    mozna wygrac sprawe a za kilka chwil stwierdza, ze tak wlasciwie to mozna by
    odpuscic bo wnioskodawczyni jest ok choc dziala wbrew prawu to nazywamy to
    madroscia adwokacka ... co zatem bylo by dzialaniem na szkode klienta ??

    Pozdrawiam Maverick