eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPostanowienie o bezskutecznej egzekucji - można ściągnąć od małżonka? › Postanowienie o bezskutecznej egzekucji - można ściągnąć od małżonka?
    From: "diok" <d...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Postanowienie o bezskutecznej egzekucji - można ściągnąć od małżonka?
    Date: Fri, 12 Sep 2008 14:13:11 +0200

    Witam,

    Mam dłużniczkę, nakaz zapłaty w postępowaniu nakazowym z lutego 2006 r.,
    tytuł egzekucyjny z kwietnia 2006 r. i postanowienie komornika o
    bezskutecznej egzekucji z czerwca 2007 r. Pomyślałem, że może warto ponownie
    upomnieć się o swoje pieniądze.

    Dłużniczka pracuje w tej chwili w sklepie jako sprzedawczyni, nie wiem czy
    legalnie, podobno u swojego męża (też nie jestem pewien czy to na pewno jej
    mąż i czy na pewno w ogóle jest zamężna). Nazwisko właściciela jest takie
    samo jak dłużniczki.

    Co mogę dalej zrobić? Czy mogę domagać się zapłaty długu od jej męża? Jak to
    zrobić?

    Pozdrawiam serdecznie,
    diok