  • 1. Data: 2007-05-14 07:02:31
    Temat: Popchniecie
    Od: "JarY" <j...@p...onet.pl>

    Witam
    Wczoraj wracalem do domu i zaczepil mnie pijany chlop(jakis dalszy znajomy
    moich rodziców) i chcial 30 groszy albo papierosa.Powiedzialem ze nie mam i
    zaczal nalegac to go odepchnolem i upadl bo ledwo co sie trzymal na nogach.
    Pozniej do mnie do domu zadzwonil i powiedzial ze zrobi obdukcje bo podobno
    upadl na glowe i ma guza i sprawa bedzie w sadzie.
    Czy moga mi cos zrobic?
    Gosc mnie strasznie zdenerwowal jak tak powiedzial.

  • 2. Data: 2007-05-14 08:49:26
    Temat: Re: Popchniecie
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "JarY" <j...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > upadl na glowe i ma guza i sprawa bedzie w sadzie.
    > Czy moga mi cos zrobic?
    > Gosc mnie strasznie zdenerwowal jak tak powiedzial.

    Nic, pod warunkiem, że ci sąd uwierzy.
    Przejdzie jako obrona konieczna.

  • 3. Data: 2007-05-14 08:58:52
    Od: stern <s...@n...to>

    witek napisał(a):

    > Nic, pod warunkiem, że ci sąd uwierzy.
    > Przejdzie jako obrona konieczna.

    z jego opisu czynu tutaj wynika ze przekroczył granice obrony koniecznej.
    Więc jeśli sąd w to uwierzy dostanie 6 m-cy na 2 lata ;)

  • 4. Data: 2007-05-14 13:35:18
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    Użytkownik "stern" <s...@n...to> napisał w wiadomości

    > z jego opisu czynu tutaj wynika ze przekroczył granice obrony koniecznej.
    > Więc jeśli sąd w to uwierzy dostanie 6 m-cy na 2 lata ;)

    poza tym poniewaz jest sprawca, to zapewne napisal nam tu 1/2 prawdy:)

    Angie

  • 5. Data: 2007-05-14 16:26:51
    Od: "JarY" <j...@p...onet.pl>

    > poza tym poniewaz jest sprawca, to zapewne napisal nam tu 1/2 prawdy:)

    Hmm. Nie jestem małolatem zeby pisac glupoty. Pozatym jestem z wykształcenia
    pedagogiem
    Wiec nie w głowie mi takie rzeczy.
    ps.a Ty co bys zrobila jakby jakis pijak podeszedl do Ciebie i chciał
    pieniadze albo papierosa i byl nachalny?? Poprostu go odepchołem.

  • 6. Data: 2007-05-14 16:46:03
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "JarY" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > ps.a Ty co bys zrobila jakby jakis pijak podeszedl do Ciebie i chciał
    > pieniadze albo papierosa i byl nachalny?? Poprostu go odepchołem.

    A wystarczyło "poprostu" odejść. Nic by się wtedy nikomu nie stało. Proste,
    prawda ?

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 7. Data: 2007-05-14 17:56:03
    Od: stern <s...@0...pl>

    JarY napisał(a):

    > Wiec nie w głowie mi takie rzeczy.
    > ps.a Ty co bys zrobila jakby jakis pijak podeszedl do Ciebie i chciał
    > pieniadze albo papierosa i byl nachalny?? Poprostu go odepchołem.

    jest orzeczenie SN, że atak słowny też jest "zamachem" i można go
    odeprzeć używając proporcjonalnych środków.

    Poza tym, jeśli pokrzywdzony jest tak aktywny, to najprawdopodobniej ma
    naruszenie czynności narządów ciała poniżej 7 dni, więc musi wnieść
    prywatny akt oskarżenia, z czym się wiąże 300-złotowa opłata. :)

  • 8. Data: 2007-05-14 19:36:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    JarY wrote:
> [...]
    > zaczal nalegac to go odepchnolem i upadl bo ledwo co sie trzymal na nogach.

    Ty go odsunąłeś od siebie, a że on pijany, to się przewrócił.

    > Pozniej do mnie do domu zadzwonil i powiedzial ze zrobi obdukcje bo podobno
    > upadl na glowe i ma guza i sprawa bedzie w sadzie.

    ROTFL

    Za głupiego guza to nawet z oskarżenia prywatnego by IMHO nic nie wyszło.

  • 9. Data: 2007-05-14 19:48:24
    Od: stern <s...@0...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Za głupiego guza to nawet z oskarżenia prywatnego by IMHO nic nie wyszło.

    a naruszenie nietykalności? ;)

  • 10. Data: 2007-05-14 21:47:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    stern wrote:

    > a naruszenie nietykalności? ;)

    Spowodowane wyzywającym zachowaniem się. Albo wręcz obroną konieczną
    przed natrętnym, domagającym się kasy pijakiem.

    Poza tym jak delikwent był solidnie zawiany, to nawet mocniejsze
    dmuchnięcie mogło spowodować jego wywrotkę...