    From: Mis Puchatek <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Pomówienie?
    Date: Sun, 13 Jan 2008 17:41:18 +0100

    Palikot napisał: "Czy prezydent Lech Kaczyński nadużywa alkoholu? Czy
    prawdą jest, że jego pobyty w szpitalach mają związek z terapią
    antyalkoholową?"

    Robert Draba, minister w kancelarii Prezydenta RP powiedział w Radiu
    ZET, że kancelaria Prezydenta wystąpi na drogę sądową za "pomówienia
    Palikota jakoby Prezydent miał problem alkoholowy".

    Czy zadanie pytania to pomównie? Czy ktośmoze mi pomoc zrozumiec, za
    pomoca paragrafów, co jest a co nei ejst pomówieniem?

    Bo dla mnie, nie-pranwika jest wielka różnica między:

    a)

    Prezydent Lech Kaczyński nadużywa alkoholu!

    b)

    Czy prezydent Lech Kaczyński nadużywa alkoholu?

    ??