    From: "Porky" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Pomocy!!
    Date: Fri, 18 Jan 2002 15:05:34 +0100
    Sender: p...@p...onet.pl@dial-81.bielsko.dialog.net.pl

    Witam.

    Mam poważny problem. Od dwóch dni pracuję w piekarni jako kierowca. Nie mam
    jeszcze podpisanej żadnej umowy. A pech dziś chciał, że wpadłem w poślizg,
    przekoziołkowałem no i troche poobijałem samochód. Z właścicielem piekarni
    spisałem oświadczenie, że zgadzam się na poniesienie kosztów naprawy. A
    teraz dowiaduje się, że ja nie mam w ogóle obowiązku nic płacić za
    zniszczony wóz ponieważ z właścicielem nie miałem podpisanej umowy o prace??
    Czy to prawda?? Jeśli tak to czy to oświadczenie, które własnoręcznie
    podopisałem ma jakąś moc prawną???

    Pozdrawiam
    Porky