    From: "Miroslaw Oles" <b...@e...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Polska krajem bezprawia
    Date: Sun, 28 Dec 2003 11:54:37 +0100

    Witam. Ostatno rozmawiałem z pewną osobą znajaca prawo Polskie. I Się
    przekonałem że policja w Polsce ma wszelkie prawa (nie musi miec nakazu aby
    wejsc do domu wystarczy ze ma legitymacje). Tak samo jesli cie sąsiad
    zakabluje ze jechałeś autem po wypiciu alkocholu (policja cie nie złapie)
    tylko przyjedzie wtedy do domu i cie skontroluje alkomatem to masz juz
    przewalone. Jak tak moze być. Przeciez na teren posesji powinno być tak ze
    jesli niema nakazu sędziego czy prokuratury to nie powinien miec wstepu na
    teren posesji pod możliwoscia nawet obezwładnienia bronia palną lub
    czymkolwiek. Przeciez to przesada aby policja miala taka wladze. Ostatn
    takze słyszałem o tym ze złodziej zosta poszczelony podczas próby włamania
    (znalazł sie w stanie krytycznym) i teraz ten co go poszczelił siedzi. Jak
    tak unas moze byc?? Przeciez nasze prawo jest chore. Jesli sie myle
    wyprowadzcie mnie z błedu bo mam wrazenie ze zyjemy w pogłupiałym kraju
    gdzie kilku ludzi sieidz na stołkach i se mysli ze moze wszytko. Powoli
    zastnanawiam sie juz nad wyprowadzeniem z tego kraju do jakiegos normalnego
    gdzie człowiek ma swoje prawa a Policja nie moze se wchodzic gdzie im sie
    podoba bez uzasadnienia.