  • 1. Data: 2006-11-22 13:04:36
    Temat: "Polowanie na pasażerów"
    Od: AK <a...@w...pl>

    Dedykuję funkcjonariuszom próbującym przekonać, że nie ma
    najzwyklejszych regularnych łapanek a zorganizowane akcje przeprowadzane
    są przeciw groźniejszym przestępstwom i wykroczeniom:
    http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/news.phtml?id_ne
    ws=21266

    "Jak zareagowali strażnicy? Stanęli na peronie przy rozebranych schodach
    i informowali pasażerów o jedynym czynnym wyjściu na drugim końcu
    peronu? Wyraźnie oznakowali dziurę w płocie zakazem przechodzenia? A
    może przeganiali pasażerów chcących wejść na tory? Nic z tych rzeczy --
    nie w głowie im było ostrzeganie ludzi o zagrożeniu związanym z
    przechodzeniem przez tory w zakazanym miejscu. Spokojnie przyglądali się
    jak pasażerowie zeskakują z peronu na tory, przechodzą przez dziurę w
    płocie. Dopiero wtedy wysiadali z nieoznakowanego vana i wystawiali
    mandaty."

    "Strażnicy sumiennie przestrzegali prawa, ale ich surowe serca czasami
    miękły. Na przykład w sobotę około 15.00, gdy przez tory przeszło
    kilkunastu kibiców Lechii Gdańsk. W ich wypadku obeszło się nawet bez
    upomnienia."

    No i dzień minął, wystawiono sporo mandatów, statystyki podkręcone. To
    już nawet nie jest skundlenie, a zwykłe zeszmacenie funkcjonariuszy
    utrzymywanych przez społeczeństwo.

    --
    pzdr, AK

  • 2. Data: 2006-11-22 13:13:52
    Temat: Re: "Polowanie na pasażerów"
    Od: "Krzysztof Stachlewski" <s...@f...pl>

    "AK" <a...@w...pl> wrote in message news:ek1ht8$a9r$1@kastor.ds.pg.gda.pl...

    > No i dzień minął, wystawiono sporo mandatów, statystyki podkręcone. To już
    > nawet nie jest skundlenie, a zwykłe zeszmacenie funkcjonariuszy utrzymywanych
    > przez społeczeństwo.

    I Co Im Pan Teraz Zrobi? :->

    Stach

  • 3. Data: 2006-11-22 17:05:10
    Od: leon <L...@n...interia.pl>

> [...]
    > miękły. Na przykład w sobotę około 15.00, gdy przez tory przeszło
    > kilkunastu kibiców Lechii Gdańsk. W ich wypadku obeszło się nawet bez
    I na tej podstwie spokojnie mozna sie odwolac od mandatu na podstawie iz
    SOK
    nie tratkowala wszystkich rowno. I ew proces wygraja.

    leon

    --
    Jezeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy bledne kolo- Lysa
    Spiewaczka

  • 4. Data: 2006-11-22 17:27:33
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "leon" <L...@n...interia.pl> napisał w wiadomości

    > I na tej podstwie spokojnie mozna sie odwolac od mandatu na podstawie iz
    > SOK
    > nie tratkowala wszystkich rowno. I ew proces wygraja.

    Taaa. Odwołaj się od mandatu za przekroczenie prędkości mówiąc, że inni
    jeżdżą szybciej ;))

    --
    Pzdr
    Leszek