eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPokwitowanie za zatrzymane prawo jazdy - czy mozna prowadzic? › Pokwitowanie za zatrzymane prawo jazdy - czy mozna prowadzic?
    From: "ahs" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Pokwitowanie za zatrzymane prawo jazdy - czy mozna prowadzic?
    Date: Thu, 5 Feb 2004 14:03:53 +0100

    Witam,

    zdazylo mi sie cos glupiego - jestem solidnie chory i przed wyjsciem do
    pracy walnalem sobie duza dawke syropu - na alkoholu. Zaraz po wyjechanu z
    bramy ktos mnie stuknal. Wezwalem policje i okazalo sie, ze w wydychanym
    stwierdzono 0,12 mg na litr (dopuszczalne 0,1), drugie juz pokazalo 0,9.
    Oczywiscie tlumaczylem sie itd, ale nic nie dalo. Otrzymalem pokwitowanie.
    Oczywiscie pojechalem na badanie krwi i pewnie kiedys odzyskam prawko.

    Czy moge w oparciu o to pokwitowanie prowadzic? Pouczenie mowi o 7 dniach
    waznosci pokwitowania i ze terminu tego nie okresla sie dla przypadku
    ktoremu podlegam, czyli zatrzyamnie za prowadzneie po spozyciu alkoholu.
    Pouczenie rowniez nie odnosi sie do tego, czy pokwitowanie pozwala na
    prowadzenie pojazdu czy nie. Jak wlasciwie to jest?

    Czy moge prowadzic dopoki sad grodzki nie orzecze na moja korzysc i odzyskam
    prawko?

    Zalezy mi akurat na tym bardzo, mam plany na ten weekend.

    AHS