    From: "Adrian" <a...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Podatek od darowizny (mieszkanie)
    Date: Fri, 14 May 2004 11:36:13 +0200

    Witam.
    Moja ex. w czzasie trwanie malzenstwa dostala na majatek odrebny mieszkanie
    spoldz.-wlasnosc. w akcie darowizny od swojej mamy. Potem sprzedala je przed
    uplywem 5 lat a dokladnie po ok. roku. Czy podatek od darowizny, ktory jest
    do zaplacenia obciaza ja czy ja i mnie. Nie mielismy intercyzy.
    W jakim czasie powinna go zaplacic. Od sprzedazy minal juz rok a wiem, ze
    nie zaplacila jak dotad. Czy miala 3 miesiace na to czy 12m-cy. Od kiedy
    rosna jej niemale podejzewam odsetki.
    Jak to ugryzc i obronic sie. Nawet nie powachalem kaski za ta chate a boje
    sie, ze za nia scignie mnie fiskus

    Prosze o pomoc i dziekuje za porade.
    Adrian