  • 1. Data: 2004-03-02 11:16:11
    Temat: Spółka z o.o. w Niemczech
    Od: "Takedi" <t...@w...pl>

    Witam Szanownych Grupowiczów!

    Mam pytanie - jak założyć spółkę z ograniczoną odpowiedzialnośćią w
    Niemczech. Co jest potrzebne, jakie wymogi trzeba spełnić.
    Chciałbym się dowiedzieć jak to wygląda w praktyce. Może ktoś zawiązywał
    spółkę w Niemczech i ma jakieś doświadczenia. Ewentualnie może ktoś zna
    jakieś strony z poradami w tego typu sprawach.

    p.s. nie wiem czy to właściwa grupa ale...

    --
    Pozdr
    Takedi

  • 2. Data: 2004-03-02 12:48:47
    Temat: Re: Spółka z o.o. w Niemczech
    Od: "andrzej" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Takedi" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam Szanownych Grupowiczów!
    >
    > Mam pytanie - jak założyć spółkę z ograniczoną odpowiedzialnośćią w
    > Niemczech. Co jest potrzebne, jakie wymogi trzeba spełnić.

    Na 100% nie wiem, ale podejrzewam, że prawie tak samo sie zaklada jak w
    Polsce z tym, że kapitał zakładowy jest na pewno większy (50 tys EUR?)

    andrzej

  • 3. Data: 2004-03-02 13:13:43
    Od: "pix" <p...@w...pl>

> [...]
    > spółkę w Niemczech i ma jakieś doświadczenia. Ewentualnie może ktoś zna
    > jakieś strony z poradami w tego typu sprawach.

    Własnych doświadczeń nie mam, ale radziłbym przejrzeć archiwum
    Rzepy. Publikują tam ostatnio cykl artykulików przybliżających warunki
    zakładania firm w róznych państwach UE.
    Nie są co prawda zbyt wyczerpujące, ale to zawsze coś.

    Pix

  • 4. Data: 2004-03-07 15:31:39
    Od: "Andrzej" <u...@t...lt>

    Mogę powiedzieć jak to się robi na Litwie
    Pozdrawiam z Wilna
    Andrzej