    From: Gwyn <g...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Poczta nie chce wydac przesylki poleconej
    Date: Mon, 14 Jul 2008 12:38:29 +0200

    Dzień dobry!

    Dostałam list polecony zaadresowany w następujący sposób

    SKRÓCONA NAZWA FIRMY
    MÓJ ADRES
    ZAMIESZKANIA

    Poszłam na pocztę a tam "miła" pani oznajmiła, że nie
    wyda tego listu jeżeli nie przyniosę (SIC!) pieczątki
    firmowej. Bo skąd ona ma wiedzieć, że ta firma to moja
    firma? :)

    Hmmm, no niby racja, pod tym adresem może ktoś inny
    prowadzić taką firmę. Ale do diaska, przecież nie będę
    latała wyrabiać pieczątkę (bo nie posiadam tego zbytku
    luksusu) tylko po to, aby odebrać jeden list na poczcie.

    W regulaminie PP znalazłam tylko to:

    "Przesyłka rejestrowana lub przekaz pocztowy podlegają doręczeniu po
    uprzednim:
    1) ustaleniu przez pracownika pocztowego osoby uprawnionej do odbioru,
    2) sprawdzeniu tożsamości odbiorcy, o ile nie jest znany doręczającemu
    osobiście,"

    I co teraz robić? Mogę zanieść dokumenty potwierdzające rejestrację
    firmy, ale jak i to nie poskutkuje? A poza tym, zawsze będę je musiała
    zabierać ze sobą na pocztę? :)

    Gwyn