    From: "cezarywis" <c...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Pobicie-procedury
    Date: Sat, 22 Apr 2006 22:04:58 +0200

    Witam! Mój 16 letni syn został pobity przez dwóch 19-latków. Była policja i
    pogotowie, na naszą prośbę nie zabrano syna do szpitala. Policja sporządziła
    notakę, następnego dnia byłem ze synem na komisariacie i złożyliśmy
    zeznania. Wiem, że mają wezwania do złożenia zeznań świadkowie,
    przypuszczam, że winni również.
    Moje pytanie jest następujące. Czy ja mam jakiś wpływ na dalsze
    postępowanie, czy mogę, czy mam prawo się wycofać, a jeśli tak to w jakim
    czasie, bo jak w takich przypadkach bywa winni, a są to maturzyści próbują
    wyprosić taką postawę, choć przyznam mam wielkie opory, ale z drugiej strony
    nie chciałbym być przeszkodą w ich życiowych planach.Chciałbym wiedzieć, jak
    to wygląda w świetle prawa. Co im za to grozi? Pozdrawiam CW