eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPo podziale spadku - co dalej?? Notariusz?? Księgi Wieczyste?? › Po podziale spadku - co dalej?? Notariusz?? Księgi Wieczyste??
    From: <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Po podziale spadku - co dalej?? Notariusz?? Księgi Wieczyste??
    Date: Sun, 19 Mar 2006 12:13:07 +0000 (UTC)

    Witam.
    Za parę dni czeka mnie Sąd i rozstrzygnięcie, kto jest spadkobiercą
    pozostawionego majątku. I teraz nasuwa mi się pytanie co dalej??

    W rachubę wchodzą dwie opcje:

    1 - zostaję powołany do całego spadku - zakładając, że tak będzie, co mam
    zrobić po wydaniu postanowienia?? Czy wogóle będzie ono wydane od razu na
    rozprawie?? Czy tego samego dnia mogę się udać do wydziału ksiąg wieczystych,
    by tam zostać wpisanym jako właściciel nieruchomości?? Czy muszę czekać np.
    na uprawomocnienie, a potem jeszcze złożyć wizytę u notariusza, i dopiero
    potem mogę się udać do Sądu do Wydziału ksiąg wieczystych??

    2 - Majątek zostaje podzielony na kilka osób, i pomijając dział spadku - co w
    takim ukłądzie?? najpierw wizyta u notarisuza a potem jak to wygląda??

    Aż się boję tego, co to będzie....