    From: "Darek" <g...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Place Alimenty ale nie jestem ojcem pomocy!
    Date: Wed, 25 Sep 2002 09:50:34 +0200

    Witam ,
    Czy ktos kiedys mial taki przypadek jak ja? Otoz 8 lat temu byla zona
    wmowila mi ze jestem ojcem jej dziecka, a ja naiwny jej uwierzylem.W ciaze
    zaszla podobno po powrocie z wakacji, ale w rzeczywistosci w czasie wakacji.
    Wlasnie wczoraj odebralem wyniki badania DNA gdzie moje ojcostwo zostalo w
    100% wykluczone. Domyslam sie rowniez kto jest ojcem bo wiem z kim byla te 8
    lat temu na wakacjach.Jako ze dobrze zarabiam nie przyznala sie ze dziecko
    ma z kims innym bo ten ktos jest biedny jak mysz koscielna. Czy na pewno
    moja sytuacja jest bez wyjscia? Nie laczy mnie zadna wiez uczuciowa z
    dzieckiem bo zawsze podejrzewalem ze dziecko nie jest moje i prawie nie
    widywalem sie z dzieckiem. Jak sie z tego wyplatac? Jak widzicie perfidia
    niektorych kobiet nie zna granic potrafia grac na wszelkich uczuciach zawsze
    zaslaniajac sie dobrem dziecka.

    Pozdrawiam,
    Naiwny