  • Data: 2011-09-12 13:19:00
    Temat: Pirat drogowy :)
    Od: "dulek" <firmak3@bezspamu_post.pl> szukaj wiadomości tego autora

    No i stało się, w końcu zrobiono mi zdjęcie :)
    Auto jest na żonę (firmowe), straż gminna, 64/50 (żebractwo moim zdaniem,
    ale w świetle prawa jednak), zdjęcie z masztu. Przyszły dzisiaj kwity o
    ujawnienie kierującego (zdjęcie jest zupełnie nieczytelne (tablicę rej.
    widać), propozycja stówki (tu się dziwię, bo widełki są od 50, a byłem
    bliżej dolnej granicy) i dwóch punktów. Niestety, zdjęcie zostało zrobione w
    plenerach dojazdowych, odpada kontakt osobisty u urzędnikami. Jak to
    najlepiej załatwić, chciałbym obniżyć mandat. Żona z kategorii bojących,
    chciałbym jej oszczędzić.
    Pozdr. Dulek

    --
    www.firmak3.com.pl