  • Data: 2007-06-11 22:54:55
    Temat: Pijany policjant na służbie - jak się zachować?
    Od: Dominic Bojarski <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Kilka miesięcy temu otrzymałem wezwanie na komisariat. Zostałem
    przyjęty przez
    funkcjonariusza, który ewidentnie był pod wpływem alkoholu. Sytuacja,
    w której
    się znajdowałem (byłem podejrzanym o uchylanie się od obowiązku obrony
    RP),
    była dla mnie zbyt stresująca, bym mógł w jakikolwiek sposób
    zareagować.
    Jednak dziś mój współlokator otrzymał wezwanie na ten sam komisariat,
    tym
    razem, jakoże jest cudzoziemcem, dotyczace jego prawa stałego pobytu w
    Polsce.
    Policjanta, z którym miał rozmawiac nie zastał, natomiast został
    przyjety
    przez innego funkcjonariusza, który wydawał się być dość pijany. Być
    może był
    to ten sam policjant, z którym ja miałem do czynienia.
    Nie wiemy co zrobić, by ktoś postronny, nie związany z tym
    komisariatem, zajął
    się tą sprawą.
    Czy spotkaliście się z podobnymi przypadkami? Jeśli tak, jak
    reagowaliście?

    Dominic