eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPewien Bank - czy dostajecie poczta drukowane ksiazeczki o zmianach w regulaminach/prowizjach/oplatach/taryfach? › Pewien Bank - czy dostajecie poczta drukowane ksiazeczki o zmianach w regulaminach/prowizjach/oplatach/taryfach?
    From: "Ktos" <k...@k...ktos>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Pewien Bank - czy dostajecie poczta drukowane ksiazeczki o zmianach w
    regulaminach/prowizjach/oplatach/taryfach?
    Date: Tue, 25 Jun 2013 17:12:06 +0200

    Witajcie,

    mam (maly) problem. Zakladalem konto w pewnym banku w 2006r. W regulaminie
    jest punkt, ze wszelkie zmiany w regulaminach, taryfach oplat i prowizji
    beda
    przesylac listem zwyklym badz w inny ustalony sposob (nie jest sprecyzowane
    dokladnie to pojecie).

    Ostatni przelew z wykorzystaniem w/w konta osobistego robilem w pazdzierniku
    2012r. Po zalogowaniu sie na konto w dniu wczorajnym, zobaczylem debet na
    koncie.

    Jak sie okazalo, bank co miesiac poczawszy od 1.01.2013r sciagal mi 5zl za
    uzytkowanie tokena.

    Wlasnie zabieram sie za pisanie reklamacji poniewaz nie zostalem
    (skutecznie) poinformowany o wprowadzeniu comiesiecznej oplaty. Oczywiscie
    zamierzam tez w cholere zamknac u nich konto w tym tygodniu.

    Pomijam ich "wewnetrzny system pocztowy" na ktory przysylaja informacje o
    zmianiach - od pazdziernika nie czytalem wiadomosci bo sie nie logowalem.

    ***

    Jak to mozna ugryzc, zeby mi oddali kase?

    Dzieki za info