    From: "ra9om1ak" <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Pelnomocnictwo a odbior poczty, moze i smieszny temat ?
    Date: Fri, 21 Sep 2007 19:37:07 +0200

    Witam

    Mam takie pytanie. Upowaznilem osobe do dokonywania wszelakich czynnosci w
    moim imieniu etc., w formie pisemnej. Poswiadczenie wlasnorecznosci mojego
    podpisu przez Sekretarza Miasta (zawsze to taniej zaplacic 9 zl oplaty
    skarbowej niz 25 zl u notariusza).

    Ide sobie na poczte, bo Pan listonosz mi powiedzial, ze peln. notarialne to
    u nich za malo do odbioru poczty (?????) Pani z okienka mowi, ze nie miala
    takie przypadku i mam w poniedzialek zadzwonic do dyrektora :D Po prostu nie
    chcialem placic kolejnych pieniedzy za upowaznienie na poczcie (21 zl) i
    zapytalem sie, komu to potrzebne - im, czy mi. "Bo my mamy kontrole..."
    :DDDDD A co mnie to ? ;DDD Mowie, ze moge pokazac oryginal, mam dowody
    osobiste, moge dac kopie pelnomocnictwa, etc. - "nie mialam takiej sprawy" -
    k%$#%$ jak ja bym tak pracowal, to bym dlugo nie porobil.

    Skoro pelnomocnictwo jest do m.in. wystepowania przed wszelkimi urzedami
    etc. , to poczta nie jest urzedem ? OK, pelnomocnik moze nie odbierac poczty
    w domu, przejdzie sie do tego smiesznego urzedu i "wystapi" tam w roli
    pelnomocnika ? :D
    Skoro poczta jest zwyklym urzedem, to nie wiem czego ode mnie chca. Nawet
    pelnomocnictwo zgodnie z kpa nie musi miec formy notarialnej, a tu maja
    wiecej, bo poswiadczone. Malo.
    Moze jest jakis zapis w odpowiednej ustawie, ze upowaznienie notarialne to
    malo, jakies wylaczenie zawarte w przepisach o Poczcie Polskiej, etc. ?

    Wk%$^% mnie, za musze placic za cos, bo Pani z okienka "ma kontrole" - gdyby
    nie to, ze mam 2 tyg. do wyjazdu, poprosilbym o odmowe na pismie, ale
    zobacze co powie jasnie oswiecony Pan Dyrechtor.

    Prosze o opinie - moze jestem w bledzie i wyjdzie na jaw, zem imbecyl, to
    grzecznie przytakne. Dziekuje z gory, pozdrawiam

    --
    P.
    radomiak[MALPA]o2.pl