  • Data: 2007-09-22 20:54:44
    Temat: Re: Pelnomocnictwo a odbior poczty, moze i smieszny temat ?
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wombi" <w...@n...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:fd3thp$ll2$1@news.onet.pl...

    > W jaki sposób załatwiłeś poświadczenie podpisu przez Sekretarza Miasta?
    > Jak go do tego przekonałeś, bo jak mniemam w Twoim mieście jest także
    > notariusz?

    Nie musialem przekonywac, choc faktycznie mogl odmowic. Notariusz jest,
    owszem, wiec, ale nie bylo problemow. Kasa zaplacona, wiec co mial sie
    opierac. Przy okazji Pani Sekretarka sie nauczyla, ze od 1 stycznia oplata
    wynosi za to 9 zl, a nie 4 zl. Powinna mi chociaz herbate za to zrobic ;-]

    Z ciekawosci moge prosic o podstawe prawna ? Sekretarz Powiatu nie chcial
    podpisac, co mnie lekko zirytowalo, bo nudzil sie jak mops, ale nie chcial
    sie wziac za robote.

    --
    pord4u
    .: pomoc w zakresie rej. pojazdów