  • Data: 2003-09-29 06:06:12
    Temat: Patologia w rodzinach
    Od: KubuL<g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam takie pytanie: dlaczego w polskim prawie jest tak, ze jesli ojciec
    pije (w tokou jest sprawa rozwodowa) to nie ma organu prawnego,
    ktory moglby wyniesc ojca sila, poniewaz w/w olewa wszystko,
    szantazuje rodzine a przed sedzina/policja udaje ofiare... ?

    Wiec pytam ponownie ? Co jesli nie mozna wymeldowac osoby nie
    chcianej w domu i jesli ta osoba zagraza zyciu i zdrowiu czlonkow
    rodziny ?

    (Mam nadizeje, ze napisalem zrozumiale, i ze moj post zostanie
    szybko rozpatrzony. Z gory dziekuje i pozdrawiam.)

    -> http://usenet.pomocprawna.info