    From: a...@w...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Państwo wycofuje się ze spłaty odsetek kredytu!
    Date: 22 Jul 2003 13:11:34 +0200

    Witam.
    Zgodnie z wczesniejszymi obietnicami i potrzeba zyciową udałam sie do banku
    PKO BP, by zasięgnąć informacji i złozyc podanie o obnizenie raty spłacanego
    kredytu do wysokości max 20% miesięcznego dochodu.
    Jakiez było moje zdziwienie, gdy pni zajmująca się tymi kredytami stwierdziła,
    że owszem, mozna wysokośc raty dopasować tak by wynosiła max 20% dochodu
    miesięcznego, ale..... w takiej sytuacji PAŃSTWO WYMAWIA UMOWĘ I NIE
    PARTYCYPUJE W SPŁACIE KREDYTU!
    Innymi słowy: albo będę spłacać po raty w wysokości 40% zarobku i płacic
    połowe odsetek a reszte państwo, albo bedę płacić raty w wysokości 20% dochodu
    ale sama!

    A w ustawie, która notabene wydało PAŃSTWO, stoi jak byk, że wysokośc raty nie
    może przekraczać owych 20% dochodu.
    Jak to jest? Państwo nie respektuje własnych ustaw? I fakt, iz ono ich nie
    respektuje jest powodem do wycofania się z umowy kredytu, jesli druga strona
    chce respektować/wymóc respektownie zapisu?
    Proszę potraktować to z prawnego, an ie bankowego punktu widzenia:)

    ANKA