  • 1. Data: 2006-02-03 19:30:50
    Temat: Panorama Firm - co z tym zrobić?
    Od: "M" <...@w...pl>

    Witam.

    Mam takie pytanko:
    Jakiś czas temu zgłosił się do mnie przedstawiciel Panoramy Firm i
    zaproponował zamieszczenia ogłoszenia w ich książce.
    Stwierdziłem, że skorzystam z usług podałem dane i mieli do mnie przysłać
    podpisaną umowę, a żeby mogli zacząć "działać" miałem do nich przefaksować
    podpisane zamówienie.

    Czekałem na umowę i czekałem, dzwoniłem, przypominałem się i nic. W
    międzyczasie musiałem zamknąć biuro i dane tele adresowe są nieaktualne. W
    grudniu otrzymałem fakturę.

    W związku z brakiem umowy nie wpłaciłem pieniążków i nie wiem czy to teraz
    robić bo i tak nic z tego nie będę miał.
    Czy na podstawie przefaksowanego przeze mnie zamówienia moga wyegzekfować
    odemnie pieniążki??

    Z tego co słyszałem faks nie jest uznawany bez oryginału.