    From: "Abakus" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: PZU zada poinformowania o choroby
    Date: Sat, 12 Apr 2003 17:18:16 +0200

    Witajcie:)
    W tygodniu w dziale kadr w moim zakladzie podpisywalem wznowiana umowe o
    ubezpieczenie,
    i Pani rachmiszczka na caly glos w obecnosci wielu osob pyta sie mnie czy
    nie choruje na Aids i wiele innych chorob:(
    I w dodatku trzeba za polisie zaznaczyc iksem jesli choruje na ktoras z
    wymienionych chorob. Jesli nie to zaznaczyc najnizej polisy i podpisac sie .
    Ja naszczescie jestem zdrowy, przynajmniej tak mi sie wydaje;), ale jakbym
    tak mial np, Aids i musial bym o tym opowiedziec prz wielu postronnych
    ludziach to wydaje mi sie ze bylo by to naruszenie moich praw.
    ja myslicie czy PZU zgodnie z prawem zada mojej deklaracji i to jeszcze w
    taki sposob ze wszyscy o tym slysza o moim stanie zdrowia???
    Kiedys gdzies mi sie obilo o uszy ze tak nie mozna robic jak ten
    ubezpieczyciel ale moze to bledna moje myslenie. i dlatemu nic sie nie
    odzywalem podpisojac ze jestem zdrowy.Lecz gdyby to bylo bezprawne napewno
    bym nie zostawil tej sprawy!!!

    --
    Z pozdrowieniami Grzegorz Spergel