    From: "DM" <a...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: PRZEPISANIE MIESZKANIA
    Date: Wed, 11 Jul 2007 20:34:33 +0200

    Witam wszystkich
    sprawa dosc "na topie"

    Chce przepisac mieszkanie spoldzielcze ktorym glownym najemca jest moja
    matka.
    (przebywa ona poza granicami kraju od X lat) mieszkanie najmujemy dobre 20
    pare lat.
    Jest to o tyle zlozone ze nie moge isc z matka do spoldzielni i stworzyc
    pisma na kolanie.
    Tylko przygotowac wszystko wyslac (potwierdzic gdzie trzeba) odebrac,
    przedlozyc i miec sprawe
    za zalatwiona.

    Czy znajde gdzies wzor pisma w ktorym ja jako syn (zameldowany oczywiscie
    pod tym adresem)
    przejme to mieszkanie lacznie z mediami, prad, gaz, etc.

    Czy to pismo winno byc podpisane i potwierdzone przez notariusza?
    czy moze przez konsulat?

    Pytajac w spoldzielni o wzor lub podobne pismo na ktorym moglbym bazowac.
    Uslyszalem "napisz sobie Pan sam" nie wiem jednak jaka forma i co trzeba
    uwzglednic w takim pismie
    by pozniej po potwierdzeniu tego notarialnie i oddaniu w spoldzielni nie
    ulyszal ze brakuje tego
    albo tamtego.

    I czy po 31 lipca jako "nowy" najemca tego mieszkania (biorac pod uwage ze
    uda mi sie je wczesniej
    przepisac na siebie) czy wykupie je bez problemow czy znowu sa jakies dziwne
    procedury?