  • 1. Data: 2005-06-30 16:08:20
    Temat: PRACA SPOŁECZNA
    Od: JACEK<K...@I...PL>

    MUSZĘ ODPRACOWAĆ W CZYNIE SPOŁECZNYM 20 GODZIN KONTROLOWANEJ
    PRZCY W CZYNIE SPOŁECZNYM ALE NIE WIEM GDZIE I JAK.SĄD NIE
    SPRECYZOWAŁ JAK MAM TO UCZYNIĆ PROSZĘ O WYJAŚNIENIE MI TEGO
    PROBLEMU...DZIĘKI...

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-06-30 19:07:30
    Temat: Re: PRACA SPOŁECZNA
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "JACEK" <K...@I...PL> napisał w wiadomości
    > MUSZĘ ODPRACOWAĆ W CZYNIE SPOŁECZNYM 20 GODZIN KONTROLOWANEJ
    > PRZCY W CZYNIE SPOŁECZNYM ALE NIE WIEM GDZIE I JAK.SĄD NIE
    > SPRECYZOWAŁ JAK MAM TO UCZYNIĆ

    Ja bym ci jeszcze dolozyl z 5 godzin nawiazki za pisanie wersalikami na
    grupach dyskusyjnych.
    Zanim sie zaczniesz gdzies produkowac, zapoznaj sie z obowiazujacymi
    zwyczajami.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt