  • 1. Data: 2003-01-17 14:00:41
    Temat: POMOCY
    Od: "tycoon" <m...@S...gazeta.pl>

    Hejka

    Dziś odebrałem list polecony od Sądu Pracy i ... mam 3 dni na odwołanie się
    od decyzji lekarzy biegłych sądowych. Jest mały problem - dziś jest piątek i
    nie wiem jak to jest, ale pewnie nie ma tu podziału na dni robocze i wolne
    od pracy więc w zasadzie chyba nie będę mógł się odwołać, chyba że listem
    poleconym???

    Proszę o pomoc

    Pozdrawiam
    Mirek

    Aby wysłać do mnie mejla MUSISZ usunąć słowo NO@SPAM z adresu pozostawiając
    jednak @ ;-)

  • 2. Data: 2003-01-17 16:09:27
    Temat: Re: POMOCY
    Od: "[ piotr sut ]" <W...@t...pl>

    'tycoon' wyklawiaturzył/a w niusie
    news:b098oa$lit$1@news.onet.pl taką oto treść:

> [...]
    | piątek i nie wiem jak to jest, ale pewnie nie ma tu podziału na dni
    | robocze i wolne od pracy więc w zasadzie chyba nie będę mógł się

    Dlaczego uwazasz, ze masz na odwolanie 3 dni?

    ->piotr

  • 3. Data: 2003-01-17 16:29:47
    Od: "detektyw" <a...@p...gazeta.pl>

    Jezeli dzisiaj odebrales pismo - termin na wniesienie odwolania zaczyna sie
    od jutra, czyli od soboty. Wiec ostatnim dniem kiedy mozesz to zrobic jest
    poniedzialek. Wystarczy w ten dzien nadac odwolanie listem poleconym na
    poczcie (decyduje data stempla pocztowego).
    Tylko zastanawia mnie dlaczego twierdzisz, ze masz 3 dni na wniesienie
    odwolania?

    pozdro

  • 4. Data: 2003-01-17 17:57:02
    Od: "tycoon" <m...@S...gazeta.pl>

    > Dlaczego uwazasz, ze masz na odwolanie 3 dni?

    Według tego co mam podane 3 dni przysługują mi na odwołanie od oceny mojego
    zdrowia lekarzy biegłych. A powinno być inaczej? Jeśli tak to ile?

    > ->piotr

    Mirek

  • 5. Data: 2003-01-17 18:44:04
    Od: "[ piotr sut ]" <W...@t...pl>

    'tycoon' wyklawiaturzył/a w niusie
    news:b09g59$6lq$1@news.onet.pl taką oto treść:

    | Według tego co mam podane 3 dni przysługują mi na odwołanie od oceny
    | mojego zdrowia lekarzy biegłych. A powinno być inaczej? Jeśli tak to
    | ile?

    No wlasnie nie bardzo wiadomo jak ci odpowiedziec, bo nie napisales o co
    chodzi. Po co lekarze Ciebie badali, itd.

    Ale tak jak napisal "detektyw", poniedzialek to ostatni dzien, kiedy
    mozesz nadac pismo listem poleconym.
    (Jesli odebrales wczoraj to tez poniedzialek).

    ->piotr