    From: "Ajgor" <n...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: PEGI a prawo
    Date: Fri, 6 Jul 2012 10:28:40 +0200

    Witam.

    Wszyscy pewnie wiedza, ze na opakowaniach gier komputerowych znajduja sie
    znaczki PEGI:

    http://www.pegi.info/pl/index/id/369/

    A ja chcial bym spytac, jak sie maja te znaczki do polskiego prawa. Czy sa
    wiazace dla sprzedawcow? Cyli jesli na opakowaniu gry jest znaczek PEGI
    mowiacy, ze gra jest dozwolona od lat 18, to czy sprzedawca ma prawo
    sprzedac ja 12-stolatkowi? Czy tez jest to wylacznie informacja dla
    rodzicow? Czy jest jakies prawo, ktore to w Polsce reguluje?