  • 1. Data: 2005-06-08 13:26:25
    Temat: Oznakowanie siedziby firmy
    Od: "Miłosz K." <n...@m...WYTNIJTO.com>

    Jako właściciel firmy mam obowiązek oznakować na zewnątrz miejsce
    prowadzenia działalności.
    I tutaj pytanie: czy jesli ta siedziba mieści się w budynku który nie
    jest moją własnością to czy muszę pytać właściciela/administratora
    budynku o zgodę na powieszenie szyldu z nazwą firmy ?
    Czy mają oni prawo odmówić lub żądać za wyrażenie zgody jakiś opłat ?
    Zaznaczam że chodzi jedynie o szyld ( logo, nazwa i adres firmy ), nie
    żadna reklamę

    --
    Miłosz K.

    -------------------------------------
    http://www.miklobit.com
    [ AVR: narzędzia,moduły prototypowe ]
    -------------------------------------

  • 2. Data: 2005-06-08 17:30:00
    Temat: Re: Oznakowanie siedziby firmy
    Od: "pit" <p...@y...com>

    > Jako właściciel firmy mam obowiązek oznakować na zewnątrz miejsce
    > prowadzenia działalności.

    Kto Ci tak powiedzial? Chyba wlasciciel jakiejs firmy robiacej szyldy.
    Nie masz zadnego obowiazku. MOZESZ powiesic sobie szyld
    jesli np. przychodza do Ciebie klienci i nie moga latwo trafic.

    pit

  • 3. Data: 2005-06-08 20:11:45
    Od: "Miłosz K." <n...@m...WYTNIJTO.com>

    pit napisał(a):

> [...]
    > Nie masz zadnego obowiazku. MOZESZ powiesic sobie szyld
    > jesli np. przychodza do Ciebie klienci i nie moga latwo trafic.

    Ustawa prawo o działalności gospodarczej Art. 11

    --
    Miłosz Kłosowicz

    -------------------------------------

  • 4. Data: 2005-06-08 21:12:40
    Od: "pit" <p...@y...com>

    > Ustawa prawo o działalności gospodarczej Art. 11

    No to na druga nozke:

    http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&selm=cirppc
    %24fec%241%40inews.gazeta.pl

    pit

  • 5. Data: 2005-06-09 07:23:44
    Od: "Miłosz K." <n...@m...WYTNIJTO.com>

    > No to na druga nozke:
    >
    > http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&selm=cirppc
    %24fec%241%40inews.gazeta.pl

    > pit

    Dzieki za konkretne naświetlenie tematu.

    --
    Miłosz Kłosowicz