  • Data: 2002-02-10 20:21:46
    Temat: Oskarzyciel posilkowy - czy mozna zrezygnowac?
    Od: "Beata Be" <a...@p...NO_SPAM.com> szukaj wiadomości tego autora

    Czy jest jakis sposob, zeby zrezygnowac w trakcie procesu z funkcji
    oskarzyciela posilkowego i stac sie zwyklym swiadkiem? Chodzi o to ze musze
    stawiac sie na kazda rozprawe a nie mam na to ochoty, bo ciagle sa z roznych
    przyczyn odraczane. Ostatnio np, z powodu niepowiadomienia jednego swiadka o
    majacej odbyc sie rozprawie. Mnie juz nie interesuje 'oskarzanie' i
    wystapilam zreszta formalnie do sadu o umorzenie sprawy (jestem najbardziej
    poszkodowana osoba), ale o umorzeniu nie ma mowy.
    Odbylo sie (a raczej nie odbylo) juz szesc rozpraw i konca tej sprawy
    nie widac...
    Jak moge sie z tego wyplatac???
    Dziekuje z gory za wszelkie sugestie
    Beata