    Date: Fri, 02 Nov 2012 15:04:48 +0100
    From: sebcio <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Orange (dawna tpsa) nie chce zmienić ani rozwiązać umowy

    Otóż zostałem obdarowany mieszkaniem i stałem się jego właścicielem.
    Do mieszkania świadczona jest usługa neostrady i telefonu stacjonarnego
    dla dawnego właściciela.
    W związku z tym że utrzymywanie telefonu (wogóle nie używanego) jest
    dosyć drogie postanowiłem udać się do salonu w celu zmiany umowy tak by
    tylko był internet.
    W salonie oświadczono mi że nie mogę tego zrobić mimo że jestem
    właścicielem mieszkania. Oświadczyłem że w moim przekonaniu orange
    uniemożliwia mi swobodne dysponowaniem mieszkaniem. Czy jest sposób by
    taką umowę zmienić (można by niby nie płacić ale to wszystko wtedy
    odetną). Czy to nadaje się do sądu z art 357.1 KC?
    Czy ktoś miał podobną sytuację i z niej wyszedł?