    From: z <z...@u...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Oprogramowanie Kupno-Sprzedaż Firma-pracownik
    Date: Mon, 08 Oct 2012 10:44:12 +0200

    Jestem pracownikiem pewnej firmy w likwidacji.
    Firma wyprzedaje co ma żeby spłacić długi.
    Chciałbym zanabyć (w dobrej cenie oczywiście) oprogramowanie
    zabezpieczone kluczem sprzętowym. Najlepiej by było żeby to
    oprogramowanie zakupił oczywiście następny mój pracodawca ale wszystko
    dzieje się tak szybko że jeszcze nie wiem kto nim będzie

    Jak to rozegrać? Odkupić na mnie osobę fizyczną?
    A co potem? Sprzedać nowemu pracodawcy czy używać w nowej firmie własne
    prywatne oprogramowanie? Można tak? Jak to jest od strony prawnej. To
    wszystko oczywiście przy założeniu że mam dowód zakupu.
    W mordę... To taki pomysł żeby windykować swoje pieniądze póki jest
    jeszcze z czego.