  • 11. Data: 2008-08-29 10:01:32
    Temat: Re: Opieka nad dzieckiem (bez ślubu)
    Od: a...@e...pl

    On 28 Sie, 01:57, Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:

    > A oświadczyłeś się chociaż tej swojej niedoszłej?
    >
    > --
    > animka

    Podczas ciąży nie chciała bo była w ciąży a po ciąży już nie chciała
    bo nie ...

    a co do płacenia - mieszkałem z dzieckiem, kupowałem mu rzeczy,
    karmiłem do momentu wyprowadzenia ...
    i dalej się nim staram opiekować ile mogę.

  • 12. Data: 2008-08-30 13:00:05
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości:
    9...@z...googlegroups.com
    użytkownik *Użytkownik* napisał(a):

    > a co do płacenia - mieszkałem z dzieckiem, kupowałem mu rzeczy,
    > karmiłem do momentu wyprowadzenia ...
    > i dalej się nim staram opiekować ile mogę.

    Kupuj dalej i na wszystko trzymaj paragony. Serio. Później będziesz mógł
    wykazać, że łożysz na utrzymanie. A gotówkę przekazem pocztowym lub
    przelewem bankowym. W żadnym wypadku z ręki do ręki. Chyba, że za
    pokwitowaniem odbioru.

    --
    Big Jack
    //////

  • 13. Data: 2008-08-30 18:04:30
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Thu, 28 Aug 2008 01:57:10 +0200, Animka napisał(a):

    > A oświadczyłeś się chociaż tej swojej niedoszłej?

    Od kiedy to poczęcie dziecka wymusza w polskim prawie obowiązek żeniaczki?

    --
    ===Tomy===

    Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
    Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym
    następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany
    poglądów, bez podawania przyczyny.