  • 1. Data: 2007-02-28 18:59:35
    Temat: Opakowania firmowe i naklejki dystrybutora
    Od: "kendy" <z...@...adres>

    Witam

    Dostalem dzis pismo od producenta produktow ktorymi handluje ze niezgodnym z
    prawem (podpieraja sie ustawa o nieuczciwej konkurencji i rozporzadzeniu o
    znakach towarowych) jest umieszczanie na ich opakowaniach i ich katalogach
    naklejek z informacja ze ja jestem dystrybutorem tych produktow.
    Pomijam fakt ze po prostu prezes tej firmy stosuje bardzo dziwna polityke w
    kierunku swoich dystrybutorow.

    Dodam, ze moje naklejki NIE ZAKRYWAJA znakow firmowych ani adresu w/w firmy,
    a jedynie sa doklejone do opakowania z informacja ze jestem dostawca.

    Czy ktos moze sie wypowiedziec w tej kwestii? Przegladalem w/w ustawe ale
    nie ma tam slowa o takiej sytuacji

    Pozdrawiam liczac na pomoc

    kendy