    From: "KP" <y...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Okradli mnie..
    Date: Thu, 10 Oct 2002 14:18:27 +0200
    Sender: b...@p...onet.pl@pb119.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl

    Witam i proszę o pomoc w następującej sprawie:

    Pan X i Pan Y pożyczyli ode mnie na MIESIĄC czasu sumę w wysokości 900zł.
    Było to już przeszło DWA LATA temu, przez ten cały czas udało mi się
    odzyskać jedynie 100zł (rok temu). Za każdym razem kiedy upominam się o
    pieniądze "Panowie" zapewniają mnie, że za tydzień, za miesiąc itd. Nie
    pomogło też narzucenie oprocentowania. Co więcej nie przejawiają oni żadnego
    zainteresowania sprawą - to ja dzwonię, upominam się, wypytuję, czekam...
    Ktoś pewnie zapyta po co w ogóle pożyczałem im te pieniądze. Ano kiedyś byli
    to moi znajomi do których miałem zaufanie, jednak dopiero dzisiaj widzę jak
    bardzo się na tym można było przejechać. Tak czy inaczej sprawa wygląda tak
    jak opisałem to wyżej - po prostu okradli mnie, bo jak to inaczej nazwać?
    Największym problemem jest to, że nie została przez nas spisana żadna umowa
    o pożyczce, a jej świadkami były tylko te dwie wspomniane wyżej osoby i ja.
    Są co prawda osoby, które poświadczą, że te pieniądze były tym konkretnym
    "Panom" pożyczane, ale nie były przy tym osobiście. I teraz moje pytanie:
    czy mam jakąkolwiek szansę na odzyskanie zawłaszczonych pieniędzy?

    Pozdrawiam!
    KP