  • 11. Data: 2004-08-11 07:28:34
    Temat: Re: Ogrodzenie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 10 Aug 2004, regent... wrote:

    >+ Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał
    >+ > <S...@p...onet.pl> napisal(a):
    >+ > Po połowie płacicie za utrzymanie ogrodzenia w sensie konserwacji.
    >+
    >+ a jeśli postawiony ma wieżyczki z marmuru???

    Hm... w Kodeksie jest "domniemuje się".
    Rozumiem że niezainteresowany wieżyczkami może (no, POWINIEN) domagać
    się jakiegoś pisemnego oświadczenia że on NIE CHCE i NIE KORZYSTA
    z wieżyczek.... ;) co nie wyklucza zgody na postawienie jej przez
    drugą stronę (a niech sobie "korzystają" :))
    Dobrze myślę ? :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 12. Data: 2004-08-13 10:42:05
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Studencik pisze:

    > Mam to gdzies chyba postawie to ogrodzenie na swoj koszt. Dajcie spokoj
    > sasiedzi to menele a to ogrodzenie i ich dom wyglada jak melina
    > :)))))))))) Nie chce marmuru z ich strony zreszta to nie jest od strony
    > ulicy zwykle klute ogrodzenie pasuje

    Sasiad, choc menel, swoje prawa ma...

    Nawet jesli nie chcesz by wspolfinansowal, tojednak radze porozmawiaj z nim
    o tym,z e chcesz plot wybudowac...

    Po co Ci proces o miedze...

    Boguslaw

  • 13. Data: 2004-08-13 10:46:04
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Boguslaw Szostak napisał:

    > Sasiad, choc menel, swoje prawa ma...
    >
    > Nawet jesli nie chcesz by wspolfinansowal, tojednak radze porozmawiaj z nim
    > o tym,z e chcesz plot wybudowac...
    >
    > Po co Ci proces o miedze...

    Dwóch sąsiadów mojej mam nie mogło się dogadac o płot (jaki ma być, z
    czego, jaki wysoki) i jeden ma na swojej działce swój płot z siatki a
    drugi na swojej dzialce swój kuty. Między płotami jest miejsce na małego
    kota. :-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl

  • 14. Data: 2004-08-15 00:19:11
    Od: "Tofifik" <rbociek@_NO_SPAM_pf.pl>

    BTW: jakie są akty prawne dotyczące "miedzy", z tego co wiem to:
    1. minister infrastuktury 2002 §13 ust 1 (o odleglaściach)
    2. prawo budowlane art 5 ust chyba 9 (o interesie osób trzecich)

    czy sa jakies jeszcze bo w mojej okolicy urzednicy nie rozumieja tych
    paragrafów potrzebuje jeszcze cos cokolwiek dotyczace granicy