  • 1. Data: 2005-09-14 16:45:30
    Temat: Ogłoszenia wyborcze to nie spam?!?
    Od: grzehorz <a...@...sygnatur.ce>

    Dostałem właśnie odpowiedź na mój list który wystosowałem po otrzymaniu
    spam-u zacytuję go:

    -------------------
    Szanowny panie
    Korespondencji dot. spraw społecznych, w tym wyborów prawo polskie nie
    uznaje za spam. Ponadto informuję, iż adres użyczył właściciel portalu, na
    której ma Pan umiejscowioną skrzynkę pocztową , na co wyraził Pan zgodę
    zakladając tę skrzynkę.
    -------------------

    Czy może mi ktoś podpowiedzieć czy to co jest w pierwszym zdaniu
    jest prawdą?
    Po za tym wkurza oczywiście, bo nie było żadnej informacji w meilu, że mają
    adres od dostawcy portalu...

    && &&
    && t...@w...pl &&
    && Nie jest łatwo napisać coś w sygnaturce... &&
    && &&

  • 2. Data: 2005-09-14 17:45:16
    Temat: Re: Ogłoszenia wyborcze to nie spam?!?
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Korespondencji dot. spraw społecznych, w tym wyborów prawo polskie nie
    > uznaje za spam.
    (..)
    > Czy może mi ktoś podpowiedzieć czy to co jest w pierwszym zdaniu
    > jest prawdą?

    tak, przy redagowaniu ustawy zadbano aby posły i inne podobne mogły się
    reklamować bez przeszkód i stresów.

    pix

  • 3. Data: 2005-09-14 19:05:15
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "grzehorz" <a...@...sygnatur.ce> napisał w wiadomości

    > Czy może mi ktoś podpowiedzieć czy to co jest w pierwszym zdaniu
    > jest prawdą?

    Tak, bo ustawa o swiadczeniu uslug droga elektroniczna zakazuje tylko
    przesylania niezamowianych informacji handlowych, a ogloszenia wyborcze
    trudno za takie uznac (nawet jak pachna kielbasa wyborcza ;).

  • 4. Data: 2005-09-14 19:28:06
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > przesylania niezamowianych informacji handlowych, a ogloszenia wyborcze
    > trudno za takie uznac (nawet jak pachna kielbasa wyborcza ;).

    Poza tym zakladajac konto na wp wyrazil zgode na otrzymywannie spamu od wp,
    wiec czemu placze krokodyle slozy.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt